Belinay035tp 37+6 haftalık bugün sezaryen doğum oldu bebeğim emmedi bi türlü oksijen sıkıntısı var dye yoğun bakımda oksijen desteği verilip kontrol edilecekmiş bu durumda olup bebeği sağlıklı bir şekilde taburcu olan var mı lütfen dua edin
Asiiiii Belinay035tp maalesef benimde öyle oldu 35+5te dün dogurdum bebeğim kuvezde solunum sikintisindan dolayı 😥😥 başından geçen varsa yazsın lütfen
Kubra3525 Belinay035tp arkadaşımın 36+4 te 2800 dogdu oksijen sıkıntısından yogun bakımda 1 hafta kaldı bişey olmaz allahım izniyle
Buseylul Gecmis olsun kizlar insallah biran once taburcu olursunuz 🤍 Benimde bu sekilde olan arkadaslarim vardi cok sukur bir sknti olmadi buyuttuler bebislerini simdi 3 yasinda