prensesannesiiiii 1 haftadır adet ağrım gibi ağrım var bugun sabah geldi hıc gitmedi ve bebek sürekli kasılıyor karnım sertleşiyor dus aldım belki hafifler ağrım diye ama yok hala devm ediyor ve miğdem aşırı bulanıyor bilgisi olan yaza bilir mii ?
Aysebesiktas prensesannesiiiii söylediğiniz her şey doğum belirtisi mide bulantısı da açılmanız da oluyor sağlıcakla doğurun inşallah
prensesannesiiiii caninsin90 bana doktor kustun mu diye sordu ama o zmn birşey yoktu eve geldiğimde oldu ama kusmadım sadece bulanıyor
prensesannesiiiii teletabi bugun gittim herşey iyidi ağrılarımı söyledm doğuma hazırlanıyor dedi birazda sancısı var dedi baska bursey demedi haftaya gel dedi yolladı
caninsin90 prensesannesiiiii evet bende cikartmiyorum sadece midem bulaniyor ve bas ve burun agrisi yapiyor. Banada normal dendi bilmiyorum 😒