Sultan3455 Merhaba ilk doğumum olacağı için pek bi bilgim yok sezeryan doğum da narkozun etkisi kaç dakika sonra geçiyor ve etkisi geçtikten sonra mı çıkarıyorlar yani ameliyattan çıkınca kendinde mi oluyorsun???
Ceydacetin Sultan3455 ben spinal oldum . Direk dikme işlemi bitince odaya çıkartıyorlar hiç beklemiyorsun , ama arkadaşım genel olmuştu onu bi yarım saat bekletmişler heralde kendisine gelmesi için
Morvy Sultan3455 ben genel anestezi oldum biraz ayılmamı beklemişler sonra ayılmaya başlayınca oda götürdüler ama ben ayıldığımı fln hatırlamıyorum pdada bir süre gözüm açıktı ama hatırlamıyorum malesef sanırım
Hlyarsln Sultan3455 cnm bnde dikişleri halledip dırek odaya almışlardı ve narkozn etkisi hala da vardı belimden asagısı bnde spinal oldum ve 5 saat snra gectı gecer gecmzde direk hemşire gelip yuruttu bni
Fasulyeninannesi1 Narkoz cikisinda sövüp süpürüyor muyuz acaba ya esimin bizzat dinlemesini isterdim djdbdj
Babyandmom22 Fasulyeninannesi1 Ahaha😂😂 ben burun ameliyatı olmuştum narkozu etkisiyle çok sayıklamıştım hiç unutmam😅
teletabi Fasulyeninannesi1 hayatta en korktuğum şey narkoz🤣sonrasında saçmalayacağım herşey ayılınca aleyhimde kullanılabilir gibi geliyo bana 🤣🤣
Civcivinannesiii Fasulyeninannesi1 ben dogum degilde baska seylerden narkoz almistim. Doktoruma sovmusum allahtan esimden baska kimse anlamamis yoksa yanmistim 🤣🤣adamin hala yuzune bakiyorum cunku🤭
Haticeozensen esmerrmm sizin ne kadar kısa sürmüş ben 2 buçukta girdim odaya geldiğimde saat 4tü anca ayılmışım
Guley_ Bende spinal oldum canım dikiş yapıldıktan sonra göğsümün altına inip inmedigine baktılar yani çimdik attılar 😀 inince çıkardılar 10 dk falan bekledim
Sultan3455 Hlyarsln sadece belden aşağı uyuşuk oluyor dimi hani narkoz etkisi derken konuşmada saçmalamak felan oluyor mu😂