Fulyacanferit Muzeyyenoguzz1 asitli olduğu için önermiyorlar. Ama ben içtim hep. Midede gaz sorunu ve bebeğe kafein vermemek için icmeseniz daha iyi
Civcivinannesiii Muzeyyenoguzz1 yaa lutfen şu yemek icecek isimlerini basliga yazmayin 🤦♀️ Bi bardaktan bisey olmaz icin caniniz istiyosa
Songullsevukk Muzeyyenoguzz1 hamilelikte 3 aylık olmadan fazla içilirse düşüğe bile sebep olduğu söyleniyor. 17 haftalığım içiyorum haftada 1 yada iki haftada 1 yarım bardak tabi keşke içmesek 😊
[silindi] Muzeyyenoguzz1 asitli içmemek lazım ama canınız çekiyorsa abartmadan içmek sorun yaratmaz demişti doktorum, hatta mide bulantısı olduğu dönemlerde doktor gazoz içmenin bazı hastaları rahatlattığını söylemişti.
2405Sm Muzeyyenoguzz1 bende içiyorum kolayı falan çok seviyorum keşke normalde de içmesek ama içiyoruz maalesef