Ebru74 Kızlar selam 29 haftamdayım ve idrarımda lökasit çok yüksek çıktı bununla ilgili bilgisi olan var mı
Zynp2841 Bende de olmuştu tek kullanımlık toz ilaç vermişti. Tekrar olmuştu bir kez daha içtim. 3 tahlilde temiz oldu. Bol su ve doktorunuza mutlaka danışın