Merhaba hanımlar aranızda Meryem Ana otunu doğum öncesi ve doğum sırasında kullanan var mı. Bugün nst ye gittim 39+4 bebek biraz kilolu 3. Hamileliğim ve Dr biraz daha beklerse kilo almaya devam eder ve doğum zor olur dedi. Meryem Ana otu ile süreci başlatan varmı acaba. Nst de sancı hafif göründü. Merdiven inip çıktım, suquat yapıyorum evde sağlıkla gelsin diye uğraşıyorum. Meryem Ana otunu suya koymalimiyim şimdiden ondan emin olamadım