Tetik parmak sendromunu hamileyken değil ama geçen yıl fabrikada çalışırken yaşamıştım. Sürekli ütü yapıyordum sağ elimin orta parmağı tutuluyordu kapatıyordum açılmıyodu bidaha. Özellikle geceleri bi uyanıyodum bakıyodum parmağım kitlenmiş. Tedavisi çok basit , ortapediye randevu aldım parmağıma bi iğne yaptı ertesi gün hemen açıldı ve bidaha olmadı. Ortapediye bi gidin isterseniz:)