esrayce Kızlar bişey sormak istiyorum hamilelikte utanırak sülüyorum bu genital bölgeyi nasıl aldınız ne doğuma temiz gitmek istiyorum ne yapmam lazım
Bskaymazz1 esrayce Hamileliğimin başından beri ağda yaptırıyorum suan 35+3 üm bi sıkıntı yaşamadım çok şükür 😇
benikibebekannesiyim esrayce tüy dökücü olabilir canım can acıtmadan ben hep veet tüy dökücü kullandım
Civcivinannesiii esrayce gebelikten once agda ile aliyodum ama simdi yatislardayim vc harici kalkmiyorum pala remzi gibi oldum 🤦♀️🤦♀️
Glzr2802 @esrayce utanılacak bişi yok canım bunlar doğal ve normal şeyler ben cevre de duyuyorum komple ağdaya gidenler var benımde ılk gebeliğim 20 haftalık bende naparın bılmıyırum
benikibebekannesiyim Glzr2802 asla ağda ile almayın acıdan kasıyorsunuz kendinizi doğumu başlatırsınız hamilelikte önerilmiyo
benikibebekannesiyim Bskaymazz1 tavsiyem kullanmayın acıdan kasıyorsunuz kendinizi doğumu başlatırsınız önerilmiyor
Dry35 benikibebekannesiyim kız hadi inşallh 38 haftadayım haftaya salıya kadar gelmezse doktor suniyle doğumu başlatacak perşembe sir randevum var inşallah doğum başlar sonrasında 🤣🤣
Zuhranas benikibebekannesiyim o kişiye bağlı ilk hamileligim de de gittim şimdi de gidiyorum daha hala doğurmadım 🤣
Civcivinannesiii benikibebekannesiyim asil tuy dokucu onerilmiyo icinde kimyasal oldugu icin doktorlar israrla onu onermiyo
Teusa benikibebekannesiyim tüy dökücü önermiyor doktorlar. Agdayi da son aylarda sıkıntı olmasın diye pek önermiyorlar ama yaptırıp sıkıntı yaşamayan çok var
[silindi] benikibebekannesiyim bende krem içindeki zararlı maddelerden dolayı tüy dökücü krem önerilmiyor diye duymuştum 🙄
benikibebekannesiyim Civcivinannesiii İnternete yazın hatta kuaföre Bi gidin size direk bunu diyecektir ben bu şeyin altına giremem diye
g4mze Civcivinannesiii kim önermiyo bilmiyorum ama onun alnından öpmek lazım. Herkesin acı eşiği bir değil sen kasılmazsın canın acımaz ama benim canım yanar ben kasılırım örneğin.
Civcivinannesiii benikibebekannesiyim ahahah kiz ne alaka agda kullananlarda zaten kuaforde yaptiriyo.
benikibebekannesiyim Civcivinannesiii çünkü kuaför sonrası hatta kız kardeşin annen bile alt kısmı gördüğü zaman gusül alınmak zorunda kadın kadına bile haram
UlviyyaE benikibebekannesiyim qusl almaniza gerek yok.Böule bişey yok dinde.Başkasinin görmesi haram evet.ama Harama girib güsl almakla onu telafi edemeyiz ki.
Saaki benikibebekannesiyim kesin hüküm verirken bir kaynak belirtin lütfen. Evet kadın kadına caiz değil gusül almak isteyen alır çünkü eğer vucuddan şehvetle meni çıkmıyorsa cunup olmuyorsunuz . İlmihalden bakabilirsiniz.