Beyzamom cansuaren bende tuğba hanima hidiyorum yeni başladim. Şimdilik memnunum. Dogumda hastanede denk gelirmiyiz diye endişeliyim doģum fiyatlarina özel oda ekleniyormu. Yoksa dahil mi 2100
cansuaren Beyzamom özel oda olunca ekstra 900 TL ekleme oluyor aynı hastahanede nöbetçi olan bir doktora denk geldim isim vermek istemiyorum o kadar ilgisizdiki bende o yüzden endişeliyim farklı doktor denk gelirse diye😒
NurglsahN Fatmsa aynn pahalandı baya bizide baya zorluyo ama ben ilk doğumum Burcu hocada diye tekrardan Burcu hocaya gtmek ıstedim
Fatma6834 Pinaraydin_2969 Şuan Medicine’da Zeliha hanıma gidiyorum doğum ücreti de 3.500 dediler (Normal)
Minikfasulye1 cansuaren özel odadan kastınız nedir acaba bende orayı düşünüyorum da. Ama normalde odalarda 2 kişi mi kalıyor? Bir de tuğba hanımdan memnun musunuz
Fatma6834 Minikfasulye1 Standart suit ve vip odalar oluyor diye biliyorum ama medipolde nasıl bilgim yok
Minikfasulye1 Fatma6834 bende öyle biliyorum da acaba farklı bir oda tarzı da mı var dedim hiç bilgim yok 😢