Arkadaşlar ben şuan karantinadayım covidim. Ve evde gebelik testi yaptım 4,5 tane çift çizgi çıkıyor. Karantina da olduğum için kan vermeye gidemiyorum. Sağlık ocağını aradım karantina bitince gel evde varsa folik asit iç dedi. Bana akıl verecek var mı aranızda eğer hamileysem neler yapmalıyım?