Kızlar en son 11 ekimde gittim ve bugün 19 ekim tekrar gittim.Doktorum gelişimi kilosu biraz gerilemiş dedi sanırım 1 aylık kontrole göre kıyasladı çok yoğundu ondan olabilir mi bilmiyorum sizden ricam kilosu boyu ne kadar söyleyebilir misiniz bana söyledi ama ben gelişim yavaşladı diyince çok algılayamadım söylediklerini kilo boy bilgileri nerde yazıyor aydınlatır mısınız rica etsem çok endişeliyim
