Sesame21 bende 19+2 yim bazen toplanıyor bir tarafta sertleşiyor karnım bazende dönerken hissediyorum bazende birden derin nefes alırken yada gerilirken tekme mi desem değişik bir şey oluyor göbeğimde ağrıtıyor ama o zamn direk öyle kalıp yavaş yavaş kendimi düzeltiyorum ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok 😂