Tgcycl Gamzenur124 kafanızı dağıtın gezin arkadaşlarınızla vakit geçirin ne kadar çok tek kalırsanız o kadar stres yaparsınız ve de Allaha bırakın Allahım sen her şeyin hayırlısını ver diye dua edin. Sonuçta biz elimizden geleni yapıyoruz gerisi Allaha kalmış
Yenianneadayi2208 Tgcycl evet sizi postlarda görüyordum.Yaaaa çok mutlu oldum adınıza 😍 yüce mevlam sağlıklı güzel bir gebelik süreci nasip etsin ve sağ sağlim evladınıza kavuşun inşallah 🤲🌹 hayırlı uğurlu olsun tatlım
Damlamuratalparslan Tgcycl böyle haberleri duyunca nasıl mutlu oluyorum. Allah’ım hep böyle güldürsün kadınların yüzünü . Benim böyle sorunlarım olmadı Allah’a şükür ama inşallah isteyen herkes anne olur . Sağlıkla kavuşun inşallah
Ruya1106 Tgcycl canm hayırlı olsun çok sevindim senin adına sonucuna. Tüp bebek toplam mailyeti ne oldu sana ilaçlar doktor hastane masrafi toplam hepsi
Ruya1106 Tgcycl Raorlu da mi yaotirdim çok az tutmuş biraz araştırdım sarce hastaneler 10 bin ile 15 bin arası istiyorlar ilaçlar ve iğneler hariç.nerde yaptırdın canm
Tgcycl Ruya1106 ben Elazığ medicalde yaptırdım 9bucuk hastaneye verdim ilaçlarda tanıdık eczane ile anlaştım indirim falan yaptilar
zynpada Tgcycl çook tebrik ederim canım benim :) ben de dayanamamış yapmıştım sekizinci günde 😅 sağlıkla al kucağına
zynpada Tgcycl olmuştur olmuştur :) kalbini ferah tut :) benim ilk 82 idi. Dedim çok düşük acaba bi aksilik mi var :) iki gün sonra ise 276 olmuştu 🥰
Atesgulu43 Tgcycl ay çok sevindim sizi hatırladım Allahım sağlıcakla kucaginiza vermeyi nasip etsin Hayırlı olsun canım 😊
Sksksksks Tgcycl seninle konusmuştuk canım sevindim senin adına hayırlı olsun canım Rabbim sağ salim kucağına almayıda nasip etsin inşallah 🤲💙
ssabriye Hayırlı olsun canım benim senin adına çok sevimdim helhalde bende yaptırıcam bu Gidişle Son aşılamam olucak Doktorum öyle dedi bu arada yaşınız kaç
Tgcycl ssabriye 25 yaşındayım doktor iyiki geldin anne yaşı çok önemli tüp bebekte dedi ben 2bucuk yıldır bekliyordum. Sebepsiz infertiliteydi çok şükür gebelik oldu darısı sizlere inşallah