meleklerimveben doğuma yakın vücutta üretilen ve tek seferlik depolanabilen,harcandığında yerine gelmeyen bir hormondan dolayı oluyor. Ebemiz bu enerjiyi harcamamamı doğumda kullanmak için vücutta tek seferlik üretildiğini anlatmıştı. Ay adı aklıma gelmiyo o hormonun ya 🙈 ben oğluma hamileyken enerjik hissettiğimde hiç yormamıştım kendimi aman enerji gitmesin diye 🤣🤣🤣