Hulya_sen Hanımlar kontrolden geldim doktor nst istedi ve sancımın olduğunu söyledi eve gönderdi sancın artarsa gel dedi https://www.hizliresim.com/ghpjbyr sizce sancım artarmı bu rakamlarla 37 haftalığım bu arada
teletabi Hulya_sen artma ihtimali var canım. Takipte kal sen sancılarını şiddeti arttığında birde sıklığı artınca gidersin
Hlyarsln Hulya_sen canm sancılarn çıkmş bu aralar tek kalmamaya çalş ve dıkktlı ol kendını sıcak tut bol bol
Hulya_sen teletabi karnın cok sert dedi kasılmalarımın oldugunu söylei ve nst istedi ama ben bu dercede hissetmiyorum tabi takip edicem teşekkür ederim😌
Hulya_sen Biyo_logg iki gündür 15 dakkada bir gelen sancılarım vardı bugun kontrolde doktor karnımın cok sert ve kasıldığını söyleyip nst istedi sancılarımın oldugunu söyledi eve gönderdi ben suan kasılma hissediyorum sadece
teletabi Hulya_sen bende hiç hissetmiyordum sancılarımı canım ağrı eşiği ile alakalı sen hissetmiyor olabilirsin🙏🏻Sağlıcakla gelsin
Biyo_logg Hulya_sen doğum başladı demekki çatı muayene de oldun mu 🤔 Rabbim bir sancıda kurtarsın sağlıkla bebişine kavuşursun İnşallah 🙏
Hulya_sen teletabi inşallah canım inşallah sadece iki gün dür akşamları belime dogru sancı vuruyodu bugunde kasılmaların var dedi bana nst istedi sancın var dedi sıklaşırsa mutlaka gel dedi
HavvaGuzey Hulya_sen eğer geçmezse habercisidir bol bol tatlı ye gebelik şekerin yoksa rahmin yorulmasn beslensn
Hulya_sen teletabi ay çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ☺️Allahım herkese kolay doğum nasip etsin☺️
Hulya_sen HavvaGuzey kasılmlarım çok fazla ve bebek sürekli toplanıyo onun haricinde bişeyim yok inşallah saglıklı hayırlı bir şekilde gelir 🥺
Hulya_sen Biyo_logg hayır çatı muaynesi olmadım ama heralde bu sancılarla açılmam yavaş yavaş başlar artık devlete gidiporum sadece bana yüzüme tuhaf tuhaf bakarak hissetmiypsan eve git hissedince gelirsin dedi😕😕
Kubbbraa Hulya_sen bence gitme yatisini yapsınlar sancıların yüksek ve arası az şu an 10 dk bir galiba 5 dakikaya düşerse hen baslar
Hulya_sen Kubbbraa malaesf coktan eve gönderdiler ve suan belime dogru ara ara ağrı giriyor eger sıklaşırsa gidicem .Yüzüme bakarak pişkin pişkin açılmama bile bakmadan hissetmiyosan git dediler