Tatliş anneler iki gün sonra sezeryan doğumum olacak Allah nasip ederse ve şansıma iki gündür soğuk algınlığı var üzerimde doktoruma bugün kontrole gttim parol içip dinlenmemi söyledi sizin tavsiyeleriniz neler nasıl toparlanabilirim az da olsa doğuma kadar? ❤️