Ben de hep ağdaya gidiyordum. En son gidişimde çok canım yandı çok kastım kendimi. Bir de doktor her an doğurabilirsin dedi durdurmak için ilaç verdi, bol bol dinlen dedi. (34. Haftadayım. ) şimdi ağdaya gitmeye korkuyorum orada yine o acıyla kasarım kendimi de bir şey olur diye. Mecbur bundan sonra doğuma kadar jilet ile devam edeceğim. Eşim ben yaparım dedi sağolsun. Valla bu hamilelik insana düşünmediği şeyler yaptırıyor ne yazık ki.