Arkadaşlar merhaba 35+4 iken korona pozitif oldum. O zaman kontrole gittiğimde çocuk 2600 gramdı bugün 37+4 üm ve malesef çocuğum hiç kilo almadı ve nst de düzenli ağrılar da çıktı o yüzden yarın için sezeryan günü verildi dua edin sağlıkla alayım kucağıma 🤲 Ve özellikle son haftalarda korona geçiren gebeler çocuğun gelişimini yakından takip ettirin hepinize hayırlı kolay sağlıklı doğumlar dilerim 🤲