Mervesude01 haftaya gün almaya gidicem normal Doğuma engel bişi yok ama korkumdan sezeryan istiyorum inş doktorumda kabul eder bakalım zaman ne göstericek spinal olunabiliyomuş demek bunu öğrendiğim iyi oldu tek şartı biraz erken bırakmak iğneyi inş bu süre içinde pıhtı falan atmaz ondan korkuyorum