Mefat ben ilk kızımda sadecce hindistan cevizi yağı sürdüm hiç çatlak olmadı genetik dediler bizim ailede herkeste var doğum çatlağı bende olmadı hamile olduğumu 5 haftalıkken ogrenmistim o zamandan doğum olacağı güne kadar sürekli sürdüm çok şükür hiç olmadı sıfır çatlak sıfır göbek 😂 ama şimdi tekrar hamileyim yine başladım sürmeye artık hayırlısı diyorum 🤗 umarım catlamayiZ