Mefat 4 aylık hamileyim karnım büyümeye başladığı için hindistan cevizi yağı, vazelin ve mustela çatlak öncesi yağı aldım. Sürekli surecegim bakalım ne olacak. Annemde ve ablamda çatlak olusumu var ama bakalım hayırlısı artık. Ben yapacağımi yapıyorum 😅
evlatkokusu0806 Mefat yinede eğilin varsa çatlıyormuş ben sürmüyorum zaten her yerimde derin ve yoğun çatlaklar var 😃
Zeyyyn Mefat genetik de değil aslında 😊 yapı meselesi hamileyken duzensiz olarak bıoıl kullandın çatlamadm doğurdum çok şükür çatlamadım
bahar3589 Mefat anlamadım doğumdan sonra da mı çatlıyor yani haftaya doğumum var ilk hamileliğimde aydınlatabilir misiniz
Pelin-1 Mefat 34+0ikizlere hamileyim annem çok catlamiş iki gebeliginde de ben 13.haftadam beri bio oil kullaniyorum henuz catlamadim inşallahta catlamam ama catlarsam da yapacak bisey yok yeterki iyi olsunlar ☺️☺️
Kubra3525 Babybella vallahi ebem nazar etti heralde😂 ne güzel hiç çatlamamışsn dedi ben harita gibi olmuştm dedi sonrası zaten🤷🏼♀️
EylulAsyaa Mefat benim 24 haftalıkk bende ilk aylardan beri sürüyorum şimdilik güzel gidiyor çatlama yok🙈 Her gün bol bol mustela. Bir de bende 3lü seti var kremi, yağı ve göğüs ucu kremi🐣
annesinin_beybisi Mefat ben hamile değilim ama sürekli kilo verip aldığım icin göbeğimde catlaklar var yani çatlarsa da catlasın ne olucak ki biraz fazla abartılıyor gibi geldi bana bu çatlak olayı 😃
Mefat annesinin_beybisi 😅😅 aslında evet haklısın. Ben de de küçük küçük var kilo alıp verdiğim için ama çok büyük olmasını istemiyorum sadece.
EylulAsyaa Mefat evet evet. Yumuşak ve nemli tutuyor. Zaten karnımdan önce göğüslerim büyümeye başladı orayada yağ sürüyorum. Doğuma kadar her gün sürücem, bebek emince acısın istemiyorum ayrıca bu hissi de sevmeye başladım normalde hiç nemlendirici sürmem sadece elime ve yüzüme sürerdim vücutta istiyormuş meğer🧚🏻♂️🧚🏻♂️