Hilal-_19 Kızlar bugun kontorlum vardı doktorum haftaya salı gün verdi yani 38 oldugum güne sezaryenle dogum olacak biraz korku biraz heycan panik yani bi tuhaf oldum inşallah sütüm hemen gelir bebeğim sag salim dogar.. 🙏☺️
Zeyyyn Hilal-_19 sağlıkla kucağınıza alırsınıznz Allahın izniyle tentene temastan sonra bebek emince geliyor merak etmeyin 😊
NESLIHAN_ Hilal-_19 Bende yenice geldim rahimde yumuşama varmış sancilarim şiddetli olduğu için haftaya suni sancı ile normal doğuma başlatacakmış salı gününe verdi aynı gün doğum yapabiliriz 🤣🤭🥰❤ inşallah sağ salim alırız
mommasBoys Hilal-_19 inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız canım herşey hallolur stressiz sıkıntısız güzel bir lohusalık dönemi geçirirsin inşallah 🥰
Hande1 Hilal-_19 ben de bugun saliya tarih aldim 38. Haftamin ikinci gunu olmus olacak😊 hayirlisiyla atlatalim insallah,ben de sezayen olacagim
Hilal-_19 Zeyyyn ayy inşallah bide cabuk toparlarım ya hemen ayaklanmak istiyorum annem calısan bi kadın 6 gün benmle olacak o işe dönünde kimseyi istemıyrm kendimi idare edecek halr gelmek istiyorum inşallah
Hilal-_19 NESLIHAN_ yaaa ne güzel bana sabah erken saate verdi sezaryen keske normal olsaydı ama nasip inşallah sag salim alırız 🙏🙏☺️☺️☺️
Hilal-_19 Zeyyyn yaaa vallaha inşallah cabuk toparlarım ya bi an önce ayaklanıp bebegmle ilgilenmek isterim yani normal dogum zor mu oldu sizin
Zeyyyn Hilal-_19 sunı sancıyla oldu o yıprattı beni bide bebeğim kuvozde kalınca kendimi unuttum hastanede git gel dikişlerime pek önem veremedim yatamadım hep ayaktaydım o yüzden
Zeyyyn Hilal-_19 boynunda kordon vardı o yüzden solunum sıkıntısı oldu o geçti emmeyince sarılıktan kaldı
Hilal-_19 Hande1 yaa ne güzel valla ben korkmaya basladım nasıl olucak agrı sızı cok olucak mı bebegme bakabilcekmiyim telas basladı yani ☺️☺️