Kızlar düşük yapmıştım. Doktorum cocuk istediğin zaman günde 1 aspirin içiceksin demişti herhangi bir tahlil falan istemeden? Bende cesaret edememiştim ama bu ay içeyim diyorum. Sizce coraspin mi alıyım aspirin mi ? Birde içsem sıkıntı olur mu bilemedim. Açıkçası pekte cesaret edemiyorum . Ama doktorda öyle söylediği için kafam çok karışık