Az önce ikinci dozunu oldum araya biontech girdiği için geciktirmek zorunda kaldım. Yaparken aşırı canım yandı resmen kemikte hissettim artık hemşireye tamam yeter çıkar iğneyi dedim hayatımda ilk defa. Omzuma çok yakın yaptı.Acaba ondan mı bu kadar canım yandı sizin de yanmış mıydı iğneyi yapalı bir saat olmadı ama canım çok yanıyor.Hala çok ağrıyor bebeğe bir zararı olur mu korkuyorum.