Melistosum Haftadayim 24 mm çıktı rahim uzunlugu simdilik pregestron fitil olarak devam ediyorum ama dikiş gerebilir dedi doktor.. 27.hafta serklaj için riskli değil mi genelde erken haftalarda yapılıyor diye biliyorum bu haftalarda 27 lerde dikis olan varmı?
Sinem_simay Melistosum bende 34+2 deyim sizinkilerden cok daha düşük 14 mm di ignelerle 16 mm oldu bana da 31. Haftada rahim küçülmesi var dedi öncesinde birsey yoktu. Normal doğuma engel mi sizce kızlar bilginiz var mı
incikinannesi Melistosum Ben serklajlıyım ama 18. Haftamdayım üstte kalsın diye yazdım allahım sağ selamet kucağımıza almayı nasip etsin🌸 serklaj korkulacak kadar zor bi işlem değil gönlünü ferah tut
Annenaz Melistosum 25 te aynı durumu yaşadım. Şu an 26. Haftam . Doktor haftan erken olsa serklaj önerirdim ama sana yapayız dedi bana.