Merhaba hanımlar
Ben fransada yaşıyorum burda ultrason kontrolleri 3 ayda 1 oluyor ben en son gittiğimde 12 haftalıktım erkek dendi bugün gittim şuan 22 haftalığım bana yüzde 99 kız olduğunu söylediler bunu yaşayan var mı ben bugün hayatımın şokunu yaşadım hala inanamıyorum kız olduğuna…
Bu 12. Haftada gittiğim ultrason resmi kordonmuş ama bacak arasındaki

Buda bugünun ultrason görüntüsü:
