Damlaaaa123 Merhaba anne adayları 🤗 12 + 3 haftalık hamileyim zaten çok şükür bir sıkıntı olmadı midem falan rahattım ama şimdi biraz kendimi yorunca bellle kalça kemiği arası gibi bir yer ağrıyor dayanilmaz uzaninca kalkamıyorum neden kaynaklanıyor sizce?
Zuhal2205 Damlaaaa123 bende yaşadım canım aynı şeyi. Kalsiyuum eksikliğindenmiş. Kalsiyum kullandım ikinci gün iyileştim
Damlaaaa123 deletedmom6295 herkesde olmuyor değil mi ? Çünkü çok gördüm karnı kaşığı ağrıyor da benim belim fena
deletedmom6295 Damlaaaa123 ilerleyen haftalarda herkeste oluyor ama erken dönemde olmuyor. bir de erkek bebek bel ağrısı yapar derler😀
Ozge11 deletedmom6295 anneme de ne zaman belim ağrıyo desem öyle der 😁 cinsiyeti daha öğrenmedik de 😁
Damlaaaa123 deletedmom6295 daha bakamadık cinsiyede 😂 ama bende öyle duymuştum... geçen gün gorumcemle su eski teknik yüzük deneyini yaptım 2 kere kız cıktı bakalım ne olacak