35SD28 Senden de Allah razı olsun canım bende başka bir şehirde tek başıma oldum seni iyi anlıyorum öksürüğün geçer inşallah aynı sıkıntı bende de vardı canım karantinam bitince hemen gittim bende özelde orda zaten yola ciktim o gün evet kendi doktorumuza da gittik aynı sen gibi pıhtılaşmaya bakılıyormuş ya kuzum yine baktır bende baktırcam bu ay 🌸