Imraninannesi Kızlar 37+0 haftalık hamileyim 21 günümüz kaldı. Acaba doğumumu samsun kadın doğumda mi yapiyim yoksa özelde mi? Çok kararsızım devletteki ebelerin bir kısmı malum çok kötü davranabiliyorlar. Yardımcı olabilecek olanlar var mi🤗