Arkadaşlar merhaba ben dershanede öğretmen olarak çalısıyorum.Şu an 25 haftam bitti. Biliyorsunuz dershane ogretmenlgi cok yorucu oluyor. Haftalik 36 saat dersim var .Giderek zorlanmaya basladim.Ama parayada ihtiyacim var.Sizce ayrilmalimiyim 😑Yani sizler calistiginiz yerden kacinci ayda ayrildiniz .Yoksa daha erken mi?