Güzel anneler bir oğlum var Allah nasip ederse bir de kızım olacağını öğrendim, Ablamdan çokça annelik gördüğüm için onun ismini de vermek istiyorum kızıma, ablamın ismi Sibel. Sizce Sibel’in yanına hangi ismi koymalıyım?Teşekkür ediyorum fikir veren herkese