Alka korkmana hiç gerek yok. Bana ebeler sen çok mu kanama yaşıyorsun demişti. Hayır dedim. Kum taş falan döküyorsun o zaman bu kadar kan olamaz demişlerdi. Tahlilleri doktora gösterdiğimde gayet normal bi durum olduğu ve kendi kendine düzeleceğini söyledi. Üçünü ferah tut bir şey olmaz 🙏🏻