Merhaba kızlar. Daha çok erken her şey için ama ben şimdiden doğum konusuna kafayı taktım. Sigortalıyım ama ekstra sağlık sigortam vs yok. Özelde fiyatlar nedir bilmiyorum. Sağlık sigortası mi yaptırmalıyım. Ya da devlete gidip memnun kalan var mı? Yardımlarınızı bekliyorum eğer çanakkalede yaşayan varsa