Kızlar merhaba 🌼
Bugün itibariyle 31+3 haftalık hamileyim,
Az önce kontrolde doktorum 32+5 olarak görünüyor.
Rahim ağzı uzunluğuna bakıldığında ise 3 hafta önce 28 mm iken bugün 24 mm olarak ölçüldü fakat vajinal muayene ile değil.
Yani karından ultrason ile ölçüldü.
Yatış verip ciğer geliştirici iğne vuralım mi aşağıya çok baskı yapıyor mu ağrın var mı diye sordu.
Ama benim ağrım ya da herhangi bi basınç durumu söz konusu olmadığı için istemedim. İki hafta sonra tekrar gideceğim şayet kisalmaya devam ederse ciğer geliştirici iğne vurmasını söyleyeceğim.
Tavsiyeleriniz ve tecrübeleriniz nedir bu konuda beni aydınlatır mısınız?