Düşük sonrası kendi kanımı verip kromozom bozukluğu var mı diye bakılsın istedim. Yuzde 8 oranında mozaik turner ve 9.kromozomun uzun kolunda polimorfizm çıktı. Ama ben turner sendromu ozelliklerini hiç taşımıyordum. Regllerim düzenliydi, boyum normaldi. Bu tanı sonrasi kendimi cok yetersiz hissettim, psikolojik olarak çöktüm. Sonra daha kapsamlı bakılsın istedim 2 test daha yaptırmak istedim. Doktor zaten yapılmış ne gerek var dedi ben ısrarla tekrar gonderttirdim. Ve hicbir kromozom hastalığımın olmadığını ögrendim. Ve ben bosu bosuna üzülmüşüm. 2 test de temiz geldi. Sizinle paylasmak istedim çünkü bunun açıklamasını bana doktorlar da yapamıyor. Ben onca ay pgt ye yönlendirildim. Pgt yi bilirsiniz belki, bir araba parası gidecekti cok pahalı bir işlem. Yani eğer bir sorun varsa mutlaka ikinci üçüncü testi yaptırın. Bana boyle bir seyin denk gelmis olmasi herkesin başına boyle bir sey geliyordur demek degil ama boyle hataların yapılabildiğinin kanıtı bence