Kızlar benim evim biraz soğuk doğalgazı acsakta fazla iyi ısınmıyor bebişimde kışın doğacak.abartılı olmayan bir ısıtıcı almak istiyorum fakat hangi marka ve model fanlımı elektriklimi nasıl alayım bilemiyorum.kullanip memnun kaldığınız derli toplu ortamı iyi ısıtan bir model kullanan bilen varmı.yardmci olursaniz sevinirim.