Burcuakdg Merhaba arkadaşlar, ilk hamileliğim 19. Haftadayiz hareketleri hissetmem gerekiyor yavaş yavaş. Fakat hareketleri hissetmiyorum.herhangi bir sıkıntı da görmedi doktor. Bazen ağrılarım oluyo hareket ederken ağrı yaşayan var mı ?
Fulyaaa1 Burcuakdg bende agrı yaşıyorum bende sata göre 19 haftalığım yarın doktoruma gideceğim bakalım arada bıçak saplanırcasına bir agrı
Zeynepp97 Burcuakdg Merhaba benimde geceleri uyurken bazen dönerken falan ağrı giriyor ama normalmiş , bizde 18+5 deyiz bende hissedemedim henüz 😂
yesilkelebek Burcuakdg merhaba🤗 İlk gebelikte 20 ila 24 haftalar arasında hissediliyor zaten endişelenmeyin yakında hissedeceksinizdır💙
Burcuakdg Fulyaaa1 doktorum hareket ederken ağrı yapmaz dedi bana ama Bebegin olduğu yerde dediğiniz gibi birden giren bı ağrı oluyo yeniden kontrole gideceğim herhalde
Aslylmz 19+4 üm yeni hissettim daha 2 gün oldu yattıgımda gece tekme gibi sert hareketini hissettim bi kaç defa arka arkaya yapmasa hissetmezdim ama ☺️ Hissetmek üzeresinizdir bu günlerde baslıyor cogu 21. Haftayı bulanlarda oluyormuş ama
Burcuakdg Aslylmz ayy inşallah ya korku da duyuyor insan okuyup duydukça biz mi anormaliz acaba diyoruz 😅 uzanırken izleyeyim ben de belki de daha dikkat etmem gerek farketmek için
Sweetanne Bende çok geç hissettim 24 .haftada net hissettim kilo ile de ilgili ben düz yatınca daha net hareket hissediyorum
Burcuakdg Sweetanne evet kişiden kişiye göre değişiyormuş haftası. Hiç dikkat etmemiştim uzanırken bı de gözlemleyim o halde ben de
Burcuakdg Zeynepp97 ay bizimki durmuyo o halde ordan oraya minik sincap😅 ben de korktum açıkçası yeni yeni başladı çünkü bu ağrılar önceden yoktu