Afynl_03 Kızlar ben kontrollerimi Bingöl devlet hastanesinde yapıyorum ama kendi memleketime gidip sezeryan doğum Olcam kendi memleketim de devlet hastanesi en geç kaçıncı haftadan sonra almaz bilginiz varmı acaba
Baharozdemir Afynl_03 acilinden giris yaparsanız aliyor diye biliyorum. Ki almak zorunda ortada mi birakcak. Bilen arkadslar çıkar ins