Acemianne9 biz koru hastanesinde 2.5 yıl önce doktorun ihmalkarsızlığı yüzünden kuzenimin bebeğini anne karnında kaybettik. Kuzenim sürekli hareketleri yavaşladı bir sıkıntı var gibi deyip durdu doktora geleyim bakın diye doktor normal dedi. Sonra kuzenim bir gece her zaman ki oynadığı saatte hareketini hissetmedi bebişinin doktorunu aradı sabah hemen dokturu yine korkma diye diye akşama kadar bekletti kuzenim en sonunda dayanamadı gitti bebeğinin kalbi durmuştu karnında. İlk hissetmediği an gitseydi kurtulacaktı belki bebiş 4hafta kalmıştı doğumuna. Doktorun adını hatırlamıyorum ama 😔