5 aylık bebeğim var ve yaklaşık 20 gün oldu mastitle uğraşıyorum. İlk gittiğim cerrah antibiyotik verdi geçti gibi oldu 10 gün sonra tekrar oldum farklı cerraha gittim igne verdi üstüne de antibiyotik kullan dedi kullandım daha da büyüdü içinde iltihap olmuş göğsümün apse yapmış. Ameliyat yapacak oldu Kesi atıp diren takacagım dedi bende olmadım farklı doktora gittim doktor göğsümden enjektör ile iltihap çekti iki tane de antibiyotik verdi 3 gün sonra randevum var göğsüm hala aynı sertlik duruyor büyük ihtimalle ameliyat olacağım bu ameliyatı olanlar kaç güne iyileştiniz diren takıp onla durmak zor mu bebeğimi kucaklayabilecek miyim 😞