Bizde 38+4 bitiriyoruz bugün karın sertleşti kasıklarda ağrı var ,belde ağrı var bebiş hala yukarıda tekmeler atıyor ..hiç aşağı inme niyeti yok gibi beyfendinin ..normalde doktora gidecektik bugün gitmedik salı bıraktık,nedeni özel hastane sırf para tuzağı valla nasipse ikinci olursa her ay bu kadar para vermeyi zengin etmeyi düşünmüyorum bunları,bebeğime birşeyler alırım daha iyi en fazla 5 dk sürüyor yat bakayım tamam sorun yok hadi bay