Mervisogretmen Merhaba sevgili anneler. 33+2 haftalık hamileyim. Şeffaf akıntım pek gelmezdi ama şu sıralar biraz geliyor. Bu sizde de oluyor mu? İlk gebeliğim, tecrübesizim, sormak istedim. Şimdiden teşekkürler.
kubraakbas Mervisogretmen evet 30larda çok arttı benim de hatta söylemesi ayıptır bazen altıma mi kaçırdım diye bile düşündüğüm oldu kötü koku ve renk değişikliği olmadığı sürece normal görüyor doktorlar. Enfeksiyon kapmamak için sık sık çamaşırınızı değiştirin ve günlük ped kullanmayın
Mervisogretmen Ylzz00 Siz de ayırt edebiliyorsunuz değil mi, yani bu suyun gelmesi gibi bir şey değildir sanırım?
Ylzz00 Mervisogretmen benm sadece beyaz akıntı aynı adet öncesi gibi su gelmesi zaten cok farklı diyorlar benmde ilk gebeliğim baya cok geliyormuş durduramazmıssn
Mervisogretmen SncrMerve Böyle beyazdan kastınız dediğim gibi şeffaf mı yoksa süt beyaz gibi mi acaba? Süt gibi beyaz olan bende de oluyordu da
SncrMerve Mervisogretmen şeffaf da oluyor beyaz da oluyor sarı da oluyor gebelikte normal bunlar . İlk gebelikte de olmuştu bende bunda da oluyor aynı şeyler
Mervisogretmen SncrMerve Çok teşekkür ederim ilk gebelik olunca tecrübeli annelerden hemen fikir alayım dedim. 🙏
Mervisogretmen kubraakbas Yaa aynısını düşünüyorum biliyor musunuz, içimi rahatlattınız, acaba altıma mı kaçırdım diyordum. 🙈Çok teşekkür ederim, koku ve aksi bir durumda muhakkak doktoruma giderim. Çok teşekkür ederim. 🙏🙏