Ilayda1 mucizegebelik6 Bana doktorumun hemşiresi saf vazelin al eczaneden hemde daha sağlıklı dedi. Şuanda herhangi bir çatlağım yok ama etkisi var mı yok mu bilmiyorum
Izelecren mucizegebelik6 ben çok memnunum 34.haftadayım hala çatlağım yok çok şükür lierac kullandım ben hep😊
mucizegebelik6 Kumsalsmom doktorum ısrarla lierac al dedi bioil marka bir ise yaramıyormuş ama Yine de bi fikir alayım dedim
Kumsalsmom mucizegebelik6 bende artık başlamayı düşünüyorum küçük küçük çıkıyor göbüş ne kullanacağıma tam karar veremedim lierac biraz fiyatlı kalıyor açıkçası
Kbryyy 38+3 üm şu anda mustela kullandım ve gerçekten çokta düzensiz kullandım ama bir tane bile çatlağım hala yok
Selver07 Bence öyle şeylere gerek yok boşa para bu ikinci hamileliğim 31. Haftadayım diğeri gibi bi tane çatlak yok ve sert bir vücut yapım olduğu halde kaşınıyor ama çatlamıyor doğal zeytinyağ kantoron yağı bu tarz şeylerle nemlendirin 2-3 günde bir 🌸👌🏻☺️
mucizegebelik6 Izelecren trendyolda son kullanma tarihi yokmuş üzerinde ve bi kişi yabancı madde var içeriğinde dedi aklım karıştı
Selver07 mucizegebelik6 kesinlikle öyle en pahalı krem de olsa olacagı varsa oluyor napalım sağlıklı olsunlar yeter 🌸☺️
mucizegebelik6 Dmllale karnınız birden çıktıysa başlayabilirsiniz genelde doktorlar da 3 ay sonrası diyor ama ben 5. Ay da fln sanırım başlarım Suan erken gibi geldi
Esmaonur Dmllale bana 12. Haftadan itibaren kullanmaya başlamalısın demişti. Bir haftadır kullanıyorum ben