bussub5 Tabii normal kanda bakılıyor. Bildiğim kadarıyla TSH, B12 gibi değerlere aile hekimliğinde bakıyorlar ama artık d vitamini bakmıyorlar. İnsülin, selenyum ve idrarda iyot için devlet hastanesinde veya poliklinikte bakıyorlardır belki, ben özelde laboratuvarda yaptırmıştım.