Annebebek000 35+3 gunluk olduk bugun geceleri inanilmaz derecede belimde karnimda agrilarim oluyor sol tarafima yatmaya calisiyorum bi uyaniyorum her yerim kirilmis gibi agriyorr Gece parol icip yattim oyle bi agri yanii Sizde de bu durumlar mevcut mu ?
Bskaymazz1 Annebebek000 Aynıyız ve bende aynı şekilde kalkıyorum 🤦🏼♀️ Sanki böyle o kadar iş yapmışım da yorulmuşum gibi
ESBS61 Annebebek000 bende 35+2 günlük oldum geceleri aynı durumdayım bel ağrısı sırt ağrısı arada birde kaşık ağrısı oluyor çok fenayım bende
Annebebek000 Bskaymazz1 benim 1 yas 3 aylik bebegim var mesaimiz sabah 9 da basliyor gece 12 ye kadar ayakdayim yemek bulasik temizlik derken hisirim cikiyor Bu arada karnin dustumu halk arasinda oyle diyolar ya bebek asagiladi mi yani Senin ilk gebelik mi ?
Bskaymazz1 Annebebek000 Canım benim ilk gebeliğim evet ya karnın düşmüş diyorlar 2 saat önce de bi sancı vurdu geçti şimdi dinleniyorum 🤦🏼♀️ Sende durumlar nasıl
Annebebek000 Bskaymazz1 belime agri vuruyor bi karnim sertlesiyor tabi ki agirlastik normal seylerde oyle fazla olunca dinlenmeye calisiyorum Sol tarafina don yat hareketleri cok onemli azalma veya hic hareket etmezse ihmal etme kontrole gitt
Annebebek000 ESBS61 magnezyum maden suyu falan iciyorum gun icinde ama banamisin demiyorrr Bu arada bebisin kilosu ne kadar annesi 33+2 de gitmisdim 2 kilo geldii Son zamanlarda kilo alimi duruyor diyolar ne kadar dogru bilmiyorum Cuma 36 haftalik oluyoruz kontrolum var bakalim kac gr almis
Bskaymazz1 Annebebek000 Çok şükür canım hareketleri normal şuanlık yarın kontrolüm var gidicem bakalım evet ağırlaştık Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
ESBS61 Annebebek000 en son 20 gün önce gitmiştim 1820kg gelmiş ti şimdi nekadar oldu bilmiyorum randövu alamıyorum nezaman giderim hiç bilmiyorum
Annebebek000 Bskaymazz1 en son kontrole kac haftalikken gitmisdiniz bebis kac kilo gelmisdi acaba Bende cuma gunu gidecegim 1 hafta gelisim geriligi vardi bende 33+2de 2 kilo geldi cuma 36 haftalik olucaz bakalim kac gr almis
Bskaymazz1 Annebebek000 34+4 de gittim 1 hafta sonra tekrar gel demişti yarın 35+4 oluyorum kan değerlerime bakılmıştı Demir eksikliğinden serum takıldı yarın da nst ve kontrol var bakalım canım kilosunu tam hatırlamıyorum suan ama bol bol meyve ve süt ürünü tüket kilo aldırıyor 😘
Annebebek000 Bskaymazz1 tesekkur ederim canim saglikla kalin rabbim sag saglim kucaklarimiza almayi nasip etsin selametle 🌸
Nagihanusbrk 35 haftaligiz dün braz fazla yürüdüm galiba akşam dan beri belimde kal cam ve aşağıya baskı var hala devam ediyor o baskı ara ara oluyor ama can yakıyor