Merhaba arkadaşlar internette okuduğum yazılara göre gebelikte çıkan uçuk bebeğe zararı olabilir falan yazıyordu bende doktoruma sormak istedim bi zararı olmaz falan dicek sandım demez mi olabilir tabi diye nası bi zararı olabilir yaaaa 10 haftalik hamileyim şok oldum 🥺