Adana01gg buna biz karar veremeyiz canım idrar tahlili yaptırıp sonucuna göre doktorun gereken ilacı yazar onun dışında bol su en az ⅔ litre ben hamileyken 4 çeşit antibiyotik kullandım geçmedi doğuma enfeksiyon varken girdim kullandığım ilaçlar
Cefaks, zimaks, augmentin, tek kullanımlık toz (adını unuttum bunun) hiçbiri geçirmedi doktorum enfeksiyonun sebebi böbrek taşı olabilir dedi doğum yapalı 1 ay oldu geçti sanki ya belirtileri kalmadı