Hamilelikten dolayı arada kabızlık çekiyorum. afedersiniz popomun deliği hafif şiş gibi gaz çıkartırken bıçak saplanması gibi bişi oluyo bı haftadır acaba hemoroid mi oldu ağrı filan yokta eğer öyleyse ilerler mi çok morelim bozuldu acısı çok kötü diyolar çünkü 😟