Melikeakarsu önceden ultrason yoktu bütün kadınların gebeliği ve riski parmak yöntemiyle anlaşılıyordu korkmayın hiçbir şey olmaz :) asistana falan yaptırmayın ama. benim bebeğin kordonu yüzünde ve kafasının önünde olduğu için çoğu şeye hala vajinal bakılıyor, dün hem parmak ile hem vajinal ultrasonla hemde karından ultrasonla baktı..