Dogurdum ..
Mehmet asafimizin 35. Haftadan sonra gelisimi durdu ve hareketleri azaldi haftanin iki gunu surekli kontrole gittik ama gerileme devam ediyordu doktorum 37. Haftada aliriz dedi ve 37. Haftada cumartesi gunu 25 ekim oglumu sezeryanla dunyaya getirdim. Ameliyatta hic bise hissetmedim hatta doktorum ve ameliyathane ekibi ile fotolar bile cekildi . Oglum dogdu ve aglayisini duyunca gozlerimden isteksiz bi sekilde yaşlar döküldü. Oglum 2280 gr dogdu ve solunum sikintisi oldigu icin hemen kuveze almislar bn ameliyathaneden ciktim soylediler bana ben aglamaktan yüzüm gözüm şişti. Ben evime geldim bebegim kuvezde kaldi . İki hafta kuvezde kaldi ve o sirada ben hic gormedim pandemi dolayisi ile bebek yogun bakima kimseyi almiolardi. İki hafta cok zor gecti ve oglum ve babasi pazartesi bana supriz yaptilar eve geldiler haberim yoktu şaşkınlığımi anlatamm . Oglumu gordum ağladım yine . O an hersey degisti ve hemen emzirdim oglumu . Evime Neşe geldi simdi 24 gunluk ve 9 gundur birlikteyiz birbirimize alıştık çok şükür rabbim bu gunleri bizlere gösterdi. Biraz üzücü oldu ama sonu cok iyi bitti. Cektigim cefanin sefasida mehmet asaf’im